KomentarSvar!

uffe om Guuuud vad jag är..:
Tjena snygging, vad är det för fel på gamlingen Uffe
med faster och hundar på sportlovet? Vi kan nog göra sportlovet hur kul som helst för dig med polaren med
snö och kameran. Får ta med mig den lilla softboxen
tror jag.
Puss på dig min lilla loppa
Uffe



Kan du tänka dig Uffe, Nilla, Nadja och jag uppe i på sportlovet?????
Du och Uffe kan jobba med kameran och porträttfoto!
Vad sägs om det?
Pok



Uffe:

Jaa.. Vad är det för fel på det? Det vore ju hur kul som helst!
Med din softbox ( kanske min om jag får nån i julklapp ;D ) Våra kameror och våra blixtrar och du får ta och ta med dig dina filter så blir porträtten PERFEKT! :D :D
Med snön och allt! Gud vad jag längtar!! :D
Puss o Kram Skumbanan ;)



Vivi:
Jaa! Gud vad kul vi ska få! Fota i en heeel vecka ! :D Soligare kan det inte bli!
Kanske liteskidor i Trillevallen nån dag också, och sen på kvällen fota! :D KulKul!! :D
UNDERBART!
Hej Svej Leverpastej ;)
Pok





♥Lite bilder Från Åre och när jag sov hos dem ! :)♥

Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Ser fram emot sportlovet!

Pok

2010-11-22 @ 22:53:48

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0