Guuuud vad jag är..

sugen på att fota porträtt! Man ser bloggar som fotar porträtt och det blir PERFEKT! Jag vill också!! Men vem ska jag fota? Tror jag ska ta och tvinga min käraste vän Mathilda ;) Sorry thilda, men du får ta och lida lite :P Fast jag hoppas att du inte gör det!
Vet ni vilket bekymmer jag har!? Sportlovet i år, det ju inte riktigt likadant som alla andra underbara år... Adrian har inte sportlov samma vecka som vi, ossian ska nog åka upp med några kompisar, mormor och morfar kanske itne åker upp, mamma åker inte upp för hon måste plugga, frida måste jobba.. Så det är jag och pappa kvar då.. Jag får då ta med mig en kompis för mer får det inte plats i vårt lilla mysiga hus. Men vem ska jag ta med mig upp ? Det är mitt ilandsproblem ;)
Haha, en gammal bild på dig uffe ;)
Tack för all hjälp med kameran ♥

Skriv till mig här >
Postat av: mathilda <3

Haha, jag kan offra mig ^^

Kommer ut i helgen, e du hemma? :D <3

2010-11-21 @ 19:39:34
URL: http://littlemii.blogg.se/
Postat av: mm

Kära "porträtfotograf"! Förstår att det finns brist på "porträtmotiv". Skulle vilja anmäla mig som potential lidande offer, om intresset för min "face" finns. Har ganska obegränsad tid, däremot behövs en riktigt skicklig stylist och sminkör. Hör gärna av dig till bekant telefonnummer. kramis

2010-11-21 @ 22:28:32
Postat av: Vivi

Kan du tänka dig Uffe, Nilla, Nadja och jag uppe i på sportlovet?????

Du och Uffe kan jobba med kameran och porträttfoto!

Vad sägs om det?

Pok

2010-11-22 @ 10:08:39
Postat av: uffe

Tjena snygging, vad är det för fel på gamlingen Uffe

med faster och hundar på sportlovet? Vi kan nog göra sportlovet hur kul som helst för dig med polaren med

snö och kameran. Får ta med mig den lilla softboxen

tror jag.

Puss på dig min lilla loppa

Uffe

2010-11-22 @ 11:23:27

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0