Tack så mkt Vivi och Uffe!

Mitt älskade photoshop cs5 har slutat fungera... :( Så jag hade lite lätt panik sådär.. Men sen kom den brilljanta farbrorn som jag har och säger, " men jag fick ju photoshop elements 9 av vivi i födelsedagspresent så vi kan installera den på din data också om du vill? " Tänk..., vad skulle jag höra utan er, Vivi o Uffe?? :) Jag skulle nog inte klara mig, jag hade iaf inte haft alla de här fotoprylarna och jag hade inte lärt mig allt det här inm fotografering om ni inte hade haft sama intresse. Jag kan väl bara vara sjukt glad för att jag har er och säga tack tusen gånger om!

Ännu en sak att säga tack till.., Uppe i åre så har jag och Frida ett pyttelitet rum med en våningsöng, en garderob och en liten tjocktv på väggen. Och nu så har Uffe köpt en ny TV hemma hos dem så de ska ta med sig den gamla som ligger under deras säng och inte gör någon nytta upp till Åre så ska vi få den till vårat rum! :D Kan det bli bättre?? Ja det kan det, för Frida har ju skaffat sig sin älskade drömprins, men han bor i Göteborg och då träffas de ju inte så ofta eftersom vi bor på andra sidan Sverige så de passar på att träffas när de har lov. Och vi åker ju upp till Åre varje lov utom sommarlovet så jag får ju rummet för mig själv! :D NU kan det nog inte bli bättre, eller jo det kan det säkert bli! Det kan alltid bli bättre! Men det här är inte långt ifrån bäst kan jag ju säga!


Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Vi är så glada om du är glad!!!!

Ser jätt mycket fram emot påsken och Ottsjö!!!!

Pussokram

Vivi & Uffe

2011-03-29 @ 22:48:37
Postat av: F

Så du menar att du inte saknar mig i fjällen? :(

2011-03-30 @ 18:11:06
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0