Nej, det blev inget mer inlägg som ni märkte...

Men vi hade riktigt roligt där uppe! Fast både jag och moa har varit sjuka hela veckan.. men vi har gjort en massa kul endå, bowlat, åkt skoter till våffelstugan, åkt pulka, åkt skidor, badat och hållt på med kamerarna med uffe :D Ja, kul är ju bara förnamnet! Haha, ni skulle bara veta vilken vurpa jag gjorde när vi åkte i skogen :P haha, jag fastnade med ena skidan i ett träd och flög iväg ;) hahahahaha!!!!!
Ja, jag skulle ju kunna skriva allt som vi gjort i detaljer men nej, det orkar jag inte och jag tror inte att det blir så intressant för er heller ;)
Ha det gött !
Kram Sofia I M Johansson :D


tog en random bild från alla hjärtans dag :)
Jag som tagit bilden och därför copyright
med min kamera sony a200 objektiv 70-300
:)


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0