Ledsen, men det är faktiskt inte mitt fel nu...

Nej, det är det inte... vi har inte haft något internet sen i onsdags... snark! Vet inte riktigt vad som har hänt men jag antar att det är den förjävliga vinden som har blåst ner en sån där sladd mellan 2 stålpar utanför vårat hus.. Så vi har varken nån hemtelefon eller något internet. Förstår inte att jag lever ;) Haha, har precis insätt hur mycket jag sitter vid datan :P Just nu sitter jag vid ett moibilt bredband som bara fungerar ibland så jag passar på att skriva nu när det fungerar ;)
Idag blir det träning 16:45-19:30, mycket trevligt! :) Efter träningen så ska jag springa hem, duktigt som jag är! ;)
Nej, men jag måste börja konditionsträna känner jag... Men innan träningen ska jag ut och vandra med sötaste laffie och sälja lite lax, jag ska kämpa som satan med den här laxen, jag måste komma upp i mina 1000 kr eller nu vad det var för att komma till Italien i sommar med NGF. Så ifall jag inte får ihop till den summan så får jag betala själv, och det vill jag ju inte! :P
Men nej, nu är det dags att göra sig i ordning eller vad tycker ni? ;)


LAFFIE ♥

Skriv till mig här >
Postat av: Emma

Din hund är skiit sööt! :D

2011-03-29 @ 19:57:36
URL: http://svanbergss.blogg.se/
Postat av: Emma

Din hund är skiit söt! :D

2011-03-29 @ 19:58:38
URL: http://svanbergss.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0