Första träningen på 2½ vecka!

Det gick väl helt suveränt om man inte räknar med att typ halva träningen gick åt till strömavbrott och att jag har glömt hur man gör en sträck och om man inte räknar med att mina ben inte har några muskler och om man inte räknar med att jag började träningen med att landa på golvet :D Ja, det var i princip hela träningen så det gick inte så bra :P Men vi skyller på att det är för att jag har varit sjuk hur länge som helst säger vi ;)
Kände bara at jag var tvungen at skriva ett inlägg så jag slängde ihop ett inlägg ;)


En glad snubbe som lärt mig massor inom musiken! TACK FÖR ALLT !!!! :)

Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

Du får mig att le ;)

2011-03-11 @ 18:55:29

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0