Kanske sista inlägget på en vecka...

Japp, idag åker jag, Moa och pappa upp till Ottsjö/Åre där Vivi och Uffe väntar på oss :D De kom upp igår med bilen så de är redan där :D Längtar hur mycket som helst till när vi är där, men innan det ska vi gå igenom en tågresa på många timmar.. -.- Men det är väldigt mycket skönare att åka tåg än att sitta i en bil i tio timmar :)
Ja, vi är inte riktigt säkra på att internetet kommer fungera där uppe men det hoppas vi på! Men nu måste jag göra mig i ordning, ha det bra! Kramisar från mig!!
HA ETT BRA LOV ALLA STOCKHOLMARE! ;)


moa på bild, från i somras!! LÄNGTAR TILL SOMMAREN!
COPYRIGHT!
Jag som tagit den<3

Skriv till mig här >
Postat av: Jummi Von Minji

va med och tävla för att bli månadens blogg hos mig :)

http://fukami.blogg.se/2011/march/bli-manadens-blogg.html

2011-03-02 @ 22:40:07
URL: http://fukami.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0