Kanske borde jag göra ett inlägg...

Har inte så mycket att skriva mer än att jag tycker att ni ska tycka synd om mig som sitter själv en fredagkväll...
Mathilda skulle komma ut men eftersom skitbussarna inte gick så hon kunde inte komma!!! :(:(:( SKITBUSSAR!!!! Just nu sitter jag med telefonen i vänster han och messar och skriver detta med höger hand om det skulle vara intressant att veta ;) Men vi kanske hörs ikväll :D Byee <3


Hur kan man vara så perfekt redan när man är 8 år..???
Sötast!

Skriv till mig här >
Postat av: vivi

Lilla Ronja är så söööööt!

Och jag antar att det är du som har tagit fotot!

Kanon!

Pok

2011-02-11 @ 18:24:10
Postat av: Elin

Jag sitter själv praktiskt taget varje fredag... ;) <3

2011-02-11 @ 19:23:40
URL: http://mysphotos.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0