Vaken tidigt!

vi har landat i vår stuga där vi alla 23st bor! Hur snyggt som helst är det här, sköna sängar, många rum, platt TV, bastu och massa annat trevligt! Just nu så ska vi fixa oss för att åka skidor och ha en riktigt trevlig dag!
Haha!! Igår så såg jag och moa på jordens läskigaste film, det heter BECK- LEVANDE BEGRAVD :P HAHAHAH!! BECK..... den som inte ens är läskig satt vi och skrek åt :P Alla kom ju hit och undrade vad som pågick ;) Och sen kom max och hans kompisar och frågade vad vi höll på med, haha de tyckte vi var så jäkla töntiga :P Haha, vilket jag förstår :P Aja, vi ska se en annan beck ikväll men nu måste jag göra mig i ordning! Puss o Hej! ♥


Skriv till mig här >
Postat av: mamsen

Härliga tider, strålande tider!!

2011-04-04 @ 13:32:20
Postat av: vivi

Finns det snö kvar?

Ha det så skööööönt ;-)

Pok

2011-04-04 @ 14:26:08

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0