Strålande sol och blå himmel och + grader :)

Det kunde inte ha varit en finare dag! Har varit så underbart, trevligt sällskap, åkt i roliga backar och hopp och gjort en massa trevligt! Nån gång vid 12/1 tiden så la jag och moa oss ner i backen och solade och drack coola! så sjukt mysigt!! Har inte så mycket mer att berätta mer än att vi ska sova nu och att bilder förhoppningsvid kommer imorn... Ha det bra!! PUSSAR!

¨
haha, en riktigt snygg bild på mig från idag ;)

Skriv till mig här >
Postat av: mm

Så såg din Mamma ut när hon var i din ålder. Trodde först det var en bild på henne. Kul att ni har så roligt. Fortsätt så. kramis

2011-04-06 @ 14:40:16

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0