trött som satan !

Hej på er ! Tänkte bara medela er om att jag är så *** trött!! så nu har jag sagt, nu har jag klagat lite i det här inlägget också.. xD Idag har jag,frida,micke, och jentan spelat lite ! :) Vi har bildat ett band, eller micke har snarare bildat ett band, Jill ska vara med också men hon var inte det idag. Sen har jag ju förstås tränat, det gick varken dåligt eller bra. Just nu sitter jag och gör ingenting mer än att skriva här :) jag tror inte jag har ngt mer att skriva, så jag slutar att skriva nu för dagen om det inte helt plötsligt händer ngt som jag bara måste skriva.. :P Vi hörs imorn, byee <3

GLÖM INTE ATT RÖSTA PÅ MIG HOS KANDY.SE !! NR 1 :D


Skriv till mig här >
Postat av: hermy

sv: du gissade fel

men du får en andra chans imorgon elr under veckan,



vad gör du??

2010-09-06 @ 18:14:00
URL: http://hermy.blogg.se/
Postat av: hermy

sv: självklart kan jag göra det

2010-09-06 @ 18:14:11
URL: http://hermy.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0