Har varit hos polisen !

Japp, det stämmer. Fast inte som ni tror ;) Jag, Elin, Moa, Emma och Liza var där för ett skolarbete och intervjua en polis. Vi ställde typ sammanlagt 30 frågor till henne. Men jag ska ta och börja från början.
Vi gick till skolan i vanlig tid, fast vi åkte till norrtälje 10:40 så vi var typ i skolan i 2 timmar. När vi kom till norrtälje gick vi till McDonalds och började beställa. Det gick ju inte direkt super för Elin och Moa... :P Skratta som *** ;) Men det gick till slut. Sen satt vi och garva samtidigt som vi åt, och jaa... Det hände ju lite saker när vi åt/skratta ;D Haha så jäkla roligt ! Vi "lekte" lite när vi var på mcdonalds också ;) haha, har inte haft så kul sen spanien tror jag, när jag och Moa fick jordens skrattutbrott ! Men aja, nog skrivet om det! Sen tog vi iaf en buss till busstationen och gick sen därifrån till polisen. Vi var där i ungefär 1 timme. Vi gick sen därifrån till H&m Jag hittade en as snygg och VÄLDIGT skön kofta som jag ska köpa. Antingen i rosa eller grå. Vilken tycker ni? Behöver hjälp. Sen hände det väl inte mkt mer, Vi åkte hem och nu sitter jag med gitarren i knät och Moa bredvid :) Tror inte jag har mer att säga, men ha det bra ! Kram <3

Skriv till mig här >
Postat av: mathilda larsson <3

Yeay du skriver igen!! :D :D <33

2010-10-12 @ 18:59:56
URL: http://littlemii.blogg.se/
Postat av: Vivi

Rosa såklart!!!!!

Pok

2010-10-13 @ 23:22:00
Postat av: rosie

Kul att se att du skriver igen, har VÄNTAT!Säger som Vivi, klart du skal ha rosa, du som passar i det.kraam

2010-10-14 @ 19:41:04
Postat av: Sara

Kom och va med i veckans blogg!

2010-10-14 @ 22:00:20
URL: http://nittifemman.blogg.se/
Postat av: Vivi

Saknar dina fina foton......

Pok

2010-10-16 @ 12:41:08

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0