Halloween ?

Första dagen på lovet ! Inte helt fel asså !! Ligger för tillfället i sängen med datan och Moa bredvid :) Jag och Moa hade tänkt att fota idag, men eftersom solen inte krypit sig igenom molnen så får vi se vad som händer ! Det är iaf Täby träning ikväll :) KulKul ! :D <3
Är det ngn som vet när det är halloween ? Är det idag eller imorn eller någon helt annan dag :P 


MIN ModellMathilda! Ingen får ta henne från mig !!

Om det var när jag fotade dig som vi träffades sist så var det för en och en halv månad sen !
Det är INTE okej asså ! Älskade du.. Du finns alltid i mitt hjärta <3
Längtar så sjukt mycket efter diig <3

Det är du som får mig att skratta,
Det är du som får mig att le,
Det är du som gör mitt hjärta helt<3


Dig kommer jag aldrig glömma
i mitt hjärta ska jag dig gömma,
i ett hörn kommer du alltid finnas
för du är en människa jag vill minnas.

tro det eller ej

jag kommer alltid
ÄLSKA DIG <3



Skriv till mig här >
Postat av: mathilda larsson <3

Naw <33 JAG ÄLSKAR DIG FÖREVIGT SOFIA!! <3333333 Det är fakta! Vi kommer vara vänner livet ut för du är min ALLRA BÄSTAVÄN! <3333

2010-10-30 @ 14:17:03
URL: http://littlemii.blogg.se/
Postat av: Malin

Underbar text =) fint!!

och fin bild =)



Ingen aning om när det är halloween =P?!

2010-10-30 @ 15:46:28
URL: http://mjomalinjohansson.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0