Tack Mormor !

Var tvungen at gå upp vid 9 imorse för att jag skulle till tandläkaren. Jag och moa fick skjuts av min käraste mormor vid 10:15 ! Tack så mycket mormor ! Annars hade vi fått ta en buss som gick 09:30.. Jippi... Usch ! Men som tur var så har jag en mormor som är snäll och skjutsar in mig :)
Dom kollade en massa saker i min mun! Blandannat så stoppade dom typ in en lera i munnen på mig, trodde seriöst jag skulle spy ! Sen när jag trodde att jag fskulle slippa ha dom där *** ringarna mellan tänderna så sa hon att jag skulle få nya... Gud vad kul ! Verkligen...
Har inte tid att skriva mer, mamma ska ha dtan ! Ha det bra pöss <3<3<3

Skriv till mig här >
Postat av: mm

Ingenting att tacka för, tycker det är självklart att kunna hjälpa till. I dag tyckte jag att det var riktigt mysigt med er på både lunch och bowling. Finns ju inte så många tillfällen numera att göra nåt tillsammans. Det här var verkligen kul. kramis

2010-11-03 @ 17:43:21

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0