Haha, komiskt!!

Som jag skrev i inlägget igår, att jag skulle somna i min säng och sova till micke väckte mig.. Sant! Haha, efter att jag städat så gick jag och la mig i min säng som somna! Haha!! sov i en timme då micke ringde och sa att han var på väg.. haha.. det gick ju inte så super igår när vi repade direkt... jag typ sov! Hehe, ber om ursäkt för att jag släpade hit dig i onödan micke. ;) Det komer ju gå super på skolavslutningen asså... VERKLIGEN!! jag komer skämma ut mig för heela skolan. :/

Just nu sitter jag med eget arbete och försöker itta en saga om apollon.. Det gåt skit! Hittar inte ett piss!


Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

om du skämmer ut dig så kommer det kännas som ett nedelag för mig.. jag skulle aldrig ge mig in i något jag inte tror på! för jag TROR på dig och Frida! Ni är så jävla duktiga, fast ni fortfarande är nybörjare.. visst så har Frida lite erfarenhet, men hon har mycket att lära. Detta kommer gå bra!

/Wiman

2010-11-19 @ 19:04:03

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0