Apropå ingenting så tror jag att jag...

Har varit med Emma nu efter skolan. Fast hon skulle på träning halv7 så de skjutsade hem mig då! Vi har inte gjort så mycket, suttit lite vid datan, snackat, käkat.. Typ det ;) Men det var inte så länge som vi var med varandra så vi skulle inte hunnit göra något annat heller ;)

Hur skönt är det inte att gå en dag utan att tänka på att man har läxor ? Bara tralla runt hela kvällen för sig själv och inte tänka att jag måste göra läxorna! Älskar det! Apropå ingenting så tror jag att jag börjar bli förkyld... Har typ blåsor i munnen (brukar få det innan jag blir sjuk) och känner en sån där körtel (stavning) vid halsen, brukar få det också innan jag blir sjuk ;) Men nej, nu ska det göras något kul här hemma !! Byeee <3<3
Haha, bäddade in Laffie när jag var liten :P Stackarn!

Skriv till mig här >
Postat av: F

Liten?? Sådär gör du fortfarande!!! ;) Fast du e ju liten :D

2010-11-10 @ 19:18:49
URL: http://powerfriday.blogg.se/
Postat av: Becca

allt bra såhär på morran??



måste bara säga att din header är bara så fucking awesome :D

2010-11-11 @ 08:10:57
URL: http://myranstankar.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0