Tummen upp !!

Allt blev perfekt ! Vad hade jag väntat mig ?? Att det skulle bli piss? Hehe, det skulle jag aldrig tro! det var jätte trevligt, vi var inte så många så det var gansak lugnt ! Presenterna var bäst, det kunde inte heller blivit bättre! Jag fick ett Objektiv ( 70-300 + makro det är typ en knapp som man ställer in om man vill att det ska vara makro eller normalt) av hela pappas sida typ, och av mormor och morfar fick jag enn väldigt bra stativ och en vett o etikett bok xD Blev så J***kla glaad !! :D:D:D:D:D:D:D Just nu sitter jag mest och chattar ska kolla bloggar när jag har lagt ut inlägget ! Uffe skulle skicka en ny fotoblogg som han tyckte att jag skulle kolla, han sa att den var jätte bra ! Och det tror jag också :) Tack uffe för att du har hjälpt mig med så mycket, längtar så sjukt mycket till sommaren när jag ska sova hos er !! Kommer bli så sjuukt kuul !! :D


©
Foto:Jag
Kamera: Nikon D500 (moas)


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Vi längtar också ska bli så kul hoppas bara vädret blir bättre än förra året......

Tack för igår!

Pussokram

Vivi

2010-05-24 @ 10:18:15

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0