Snart så !!

Bara 13 minuter kvar till alla släktingar kommer ! Eller alla är väl att överdriva, vi blir 12 stycken xD Men det kommer säkert bli lika roligt som alla andra år även fast alla inte kunde komma :) Är lite nervös för vad jag ska få i present... :P Varför jag e det vet jag inte ;P Imorn blir jag, enligt Frida, officiel ungdom och tonåring xD Haha nu kan hon inte längre säga att jag är en litet barn som tror att hon är stor xD Men nu måste jag gå och fixa det sista, ska lägga ut lite bilder som jag tog igår också ! Byeee <333

glöm inte att anmäla er...


Skriv till mig här >
Postat av: Anonym

Min lilla pluttis börjar bli stor :( Buhuhuhuhuh!!!

2010-05-23 @ 11:56:44
Postat av: F

Du kommer alltid vara ett litet barn :D Du kommer aldrig bli stor!!! >:D

2010-05-23 @ 11:57:45
URL: http://powerfriday.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0