Grattis till mig! :D

Jag må hon leva, jag må hon leva, jag må hon leva ut i.... Ja man kan ju skriva hela om man vill det men för det första så orkar inte jag det och för det andra vem orkar läsa det ? Idag fyller jag år ! :D:D:D:D Grattis till mig :P Nu på morronen fick jag en fotokurs att gå med Moa i sommar och en klänning som jag ska byta också ska jag få ett filter av Frida :D Men nu måste jag gå och göra mig klar ! :D Ha det bra, vi hörs i eftermiddag :) <33


Skriv till mig här >
Postat av: Therese ♥

Grattis ^^

2010-05-24 @ 11:44:11
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Wiman

Nice bild Sofia! du kanske ska byta denna till din profilbild på FB!!;)

2010-05-27 @ 09:55:28

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0