Träning

Hejsan !
Kom just hem från träningen som var i täby idag :D
Det gick sämst på matta men det gick bra på hopp ! :D
Jag klarade sträckt med helskruv och stod flera gånger :D
Sorry att jag inte har skrivit något mer sen igår men jag
och Jennifer har spelat sims hela dagen och varit ute och fotat :)
Har haft riktigt kul i helgen !! Vill inte att den ska ta slut, för
i övermorn börjar en helt ny vecka med alla nya läxor och
en hel vecka med skola ! Men på måndag ska jag och Moa gå
på fotokursen, om hon inte är sjuk.. Hon var sjuk idag så man
vet ju inte om hon är sjuk på måndag :(
Men jag ska gå och duscha nu !!
Laddar upp bilder sen !
Byee

Skriv till mig här >
Postat av: MOOOOOAAA

Nejdå, jag SKA inte vara sjuk på måndag! Är typ bra nu! :)) Lite ont i halsen ibland men de är ingen fara! :D Älskar dig! <3

2010-03-20 @ 22:07:32
URL: http://moatemrin.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0