Sista dagen i veckan !

Hejsan sveejjjjsaaan ! :D
Träningen gick ganska bra !
SItter och kollar på blåsningen !! As kul !!!
Hahaha, ni borde se det !! Vad gör ni själva ??
Jag har just käkat en fetaost macka med lök
och skinka ! Skit gott!! Kanske intee låter så
gott men det e sjuuuukt gott !!!
Imorn är det en ny vecka med skola och läxor
och allt !! suck.. Jobbigt jobbigt !!!
Men ska på fotokurs direkt efter skolan ! :D
Ska bli as kul !!
Men efter kursen så kommer vi till alla läxor..
Jag tror jag tänker för mycket på det dåliga !
Måste försöka sluta !!!
Men ska gå och duscha nu !
Hörs imorn ! :D :D :D

Skriv till mig här >
Postat av: Anonym

Lycka till med kursen!

Pussokram

2010-03-22 @ 10:09:49

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0