Lördag !

Heeej !!!
Idag har jag inte gjort så mycket..
Vaknade typ halv tio, gick upp åt frukost, gjorde
mig i ordning, messade lite med Moa, sen gick jag ut
och fotade lite :)
Ska snart gå och koka nudlar, e hungrig som vanligt :P
Sen går jag kanska ut och fotar :)
Ska gå ut på en promenad med Pepsi sen, för Laffie har
varit ute med Frida ! De ska tydligen vara ifrån varandra
ibland så vi går ut med de en och en ! :)
Pepsi kanske åker hem imorn, eller så ska han vara kvar ett tag :)
Hoppas han är kvar... Han är såå söt !!
Haha han fattar ingenting när laffie vill leka med han xD Hon blir
typ arg på han för att han inte vill leka med henne xP
Men nu ska jag gå och koka nudlar ! :D
Ha det bra !
Hörs <3


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Vilken liten sötnos! Tror du det blir något?

Pussokram

2010-03-14 @ 12:29:18

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0