Läggdags !

Hejsan Svejjsan !
Kom hem från Mathilda för ungefär en halvtimme sen :) Vi spänderade
tiden hemma hos henne med att spela kort och titta på Lets Dance ! 
För mig spelade det ingen roll vem det var som vann de var lika bra !  
Men det var riktigt kul att ses, jag tror inte vi har sett varandra sen i julas !!
Fatta det var typ 3 månader sen !! Det är ju sjukt mycket ! Vi skrattde och hade kul !
Jag tror jag ska gå och lägga mig snart.. Är ganska trött, somnade nästan när
jag låg och gosade med Laffie :P Hehe.. Och imorn vill jag hinna vara med Mathilda
så mycket som möjligt innan vi går ner till farmor och farfar ! :)
Så ha det gött ! Vi hörs imorn, eller hur xD


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0