Gick as bra !

Det gick as bra på gympan !!
På matta gick det helt okey, och på
hopp klarade jag sträckt volt med hel skruv
och stod !!  :D
Jiiiiiipppppiiiiii !!!!!! :D
Den kanske inte var perfekt men det kändes
ganska bra :)
Haha, när vi skulle visa upp för varandra (vi tränar
in för två tävlingar så vi är uppdelade i 2 olika
grupper typ )
Jag skulle göra en helt vanlig grupperad frivolt, fast
jag hade inte tänkt att köra när jag sprang till
trampetten men i sista sekunden så bestämde jag mig
för att köra, haha jag landade nästan på trampetten !
Med andra ord jag flög inte nånting fram utan bara upp
och ner :P
Haha !!!!
Men nu ska jag gå och duscha !
Ha det bra
Puss o Kram !



Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0