Första dagen i skolan efter lovet !!

Heeeeejjjj !!!!
Dagen i skolan var helt annurlunda än vad jag
hade tänkt mig..
När jag kom till skolan och skulle gå igenom
klassrummet för att gå till grupprummet, var det
helt tomt i klassrummet ! Alla bänkar var inte där !
Men de stod i grupprummet :P De hade tydligen
gjort något med golvet, så vi började lektionen med
att möblera, jag sitter nu bredvid Svante !
Vi skulle haft Musik men Urban (musiklärare) var sjuk
så av någon anledning fick vi istället ha slöjd !!!!
Suck.. Jag hatar slöjd ! Det är så tråkigt !!
Eller aa.. iaf när man har träslöjd  ! Jag är så dålig
på det så varje gång vi har det så blir jag as sur, om
jag nu inte får en skratt attack som inte är så ovanligt :P
Men själva träslöjden e ju bara pisstråkigt ! Det kanske
skulle vara roligt om jag var bättre men nu när jag inte e
det så är det inte kul !
Men aja..
Efter skolan åkte jag och Moa in till Norrtälje för att klippa
oss ! Moa klippte upp mer och jag klippte topparna och
slingade håret ljusare :)
Efter klippningen gick vi och satte oss på ett café :) Vi åt
en chokladboll :) mumsigt <33
Nu sitter jag och tittar på tv och kollar lite bloggar :)
Skriver kanske mer ikväll !!
Ha det bra, Kramar <333



Bild jag tog igår..


Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Vilka bilder, jättebra!

Pussokram

2010-03-09 @ 11:08:10
Postat av: Sofia :D

Tack :)

PoK

2010-03-12 @ 18:51:26
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0