Farmor !

Hejsan !
Kom hem från farmor och farfar för ett litet tag sedan ! vi har firat farmor :)
TrevligTrevligt :) Uffe hade med sig sitt objektiv som jag fick pröva :D Det
var skit kul! Det var ett objektiv med zoomen 70-300 + att det var makro
så jag har gått och fotat hela kvällen :D As kul !! Han frågade om jag ville
ha det här hemma och ta med det upp till Åre, men chansen att jag glömmer
det här hemma är ganska stor :P Hehe, så han skulle ta med det upp, + att
han skulle ta med sig andra saker som tillhör kameran upp som jag kommer
få hålla på med :) Kommer bli as kul !!! Jag laddar upp lite bilder från idag imorn :)
Ska gå och lägga mig nu ! Ha det bra ! Glöm inte att ställa fram klockan en timme xP
Kramkalas<3
 

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0