En liten stund med Moa !

Tjenixen ! :D
Ska inte skriva nånting om skolan, för
det känns som om jag skriver samma
sak varje gång xD
Hehe..
Jag hängde med Moa hem från skolan idag, också :)
Vi åt mellis och sen gick ut och fotade :D Samma
sak varje gång :P haha det var skiiiiiiit kul !!!! Vi
filmade lite, ni ska nog få se vad vi gjorde, om Moa
hjälper mig lägga ut videon :P
Efter vi hade fotat så åkte jag hem, för Moa skulle
på utvecklingssamtal, och Max fyller år idag så
då skulle de äta middag med några, eller det
kanske bara var familjen men aja.. :P

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN DIN LILLA PLUTT !!!!
                             11 ÅR IDAG :)
nu ska jag gå och fota lite, ha det bäst !
Kramar


haha, snygg bild, men hittade ingen annan på max :P


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0