Dagen med Moa !

Imorse när jag vaknade var jag nästan klar vaken !
Jag vände mig om och kollade på klockan !
Halv 6 visade klockan !! Jag tänkte att klockan inte
kunde vara så lite..
Men jag tänkte att jag skulle försöka somna om för
jag kan ju inte gå upp halv 6 på morronen !
Men det gixk verkligen inte att somna om ! :S
Så jag gixk upp och kollade på en annan klocka och den
visade inte riktigt samma som min väckarklocka :P
Hehe, klockan var tydligen halv tio xD
Hehe jag tror jag måste byta bateri på min väckarklocka :P
När jag gick ner började jag messa med Moa :D
Som alltid.. Vi bestämde att hon skulle komma hit kl. 11 :D
Hehe, det blev halv 12 xP
Men när hon kom så gick vi direkt ut och fotade, Det är typ
det ända vi gör :P Fotar och sitter vid datan hehe :P
När klockan var halv tre började vi byta om till träningen  ! :D
Det gick as bra på träningen !!! Vi fick hela friståendet klart !

Men nu måste jag gå !
Ska gå och göra mig i ordning!! Det är skola imorn och får
inte vara helt slut!
ha det bäst kramar !!







Lite bilder från när jag och Moa var ute <3

Skriv till mig här >
Postat av: mathilda <3

Ååå sofia du har alltid jätte fina bilder!!! <33

2010-03-09 @ 19:42:02
Postat av: Sofia

Tack så jättemycket ! :D

Ni måste komma ut snart längtar som en dåre efter dig !!!

Kramkalas <333

2010-03-09 @ 21:00:23
URL: http://sofiajohansssons.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0