Bebis i November :D :D :D

Tjooo!!! :D
Vi har just kommit hem från fikat i täbyhallen ! :D Det var gott:) Tror nog det var 2 eller 3 som åt våra mockarutor vi bakade :P Haha Andreas verkade mycket godare så vi kunde ju egentligen ha skippat baka och ägnat tiden till annat ;P Sen fortsatte alla att träna och ha kul medans jag och Moa såg i skumgummigropen och snackade typ ;P Sen när det var samling fick vi reda på jordens roligaste grej! Våran tränare Frida ska på en bebis i November ! Shit vad glad jag blev!! Hon är nu i vecka 17 :) så hon har snart gått halva vägen i graviditeten, gud vad glad jag är ! :D Hon har lovat att kopiera en ultraljuds bild till oss :) åååh vad kul!! Längtar som satan !! :D Det är ju fasen som att få ett småsyskon bara det att man inte träffar deb så ofta, ;P men fatta när den blir lite äldre, typ ett eller lite till kanske! Då den kanske hänger med till träningarna, ååååh!! Våran nya maskot! xD


GRATTIS FRIIDAAA!! :D:D:D

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0