Söndag!

Hejsan svejjsaan!! :D
Sitter i soffan nu, har väl inte gjort så mycket idag... Vi åt lunch nere hos farmor och farfar idag :) Var sjukt gott!! Det blev aborre med potatis, kycklingspett, stömming, hamburgekött m.m...;P haha blir alltid mycket mat när vi käkar där, gott också :D Efter det tränade vi lite agility med Laffie, gick sådär... men det behövs väl mer träning ganska mycket mer träning! Har lovat moa att jag ska tävla med laffie i sommar men får väl se hur det blir med den saken.. Efter ett tag kom Micke och frågade om vi hade lust att hänga med och kolla på lite ställen i ån vart han kunde sitta och vart jag kunde fota :D Vi hittade flera bra ställen, ett som var bäst! Kommer bli finimang !!! :D Kanske blir på Torsdag ifall det är fint väder :) För imorn och på tisdag och onsdag så är jag på fotokurs !:D :D Den som jag fick i födelsedagspresent som Moa och Olivia skulle gå på :D Längtar :)<3  Men nu ska jag packa ihop mina saker, tror jag ska sova hos oa ikväll :D <3

haha, sååå jäkla roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! xDxDxDxDxD

Skriv till mig här >
Postat av: Wiman

Ha ha stolt fotograf^^

2010-06-14 @ 00:08:26

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0