Solen.. vart är du??

Hallå! Det är faktiskt sommarlov ! ÄR det inte DÅ solen ska vara framme och det ska vara 30 grader varmt? Solen vägrar iaf visa sig här i bergshamra... Har ingen aning om vad som kommer hända mer än att jag och Moa ska baka mockarrutor till gymnastikavslutningen ikväll :) Fast vi kommer inte komma dit fören fikat börjar XD EMn det är för att min rygg vögrar gå över och moas stukade fötter inte har gett med sig ! Men vem vill inte fika med dom bästa ? Haha ! Tror vi ska gå och göra oss i ordning snart, efter det så ska vi ringa Thilda och gå u med Laffie :D Så vi hörs !

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Skit snygg sida!

Pussokram

2010-06-12 @ 11:42:35

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0