Snart möte !!

Hela klassen och föräldrarnas ska samlas i klassrummet klockan 6 för att titta på powerpoint som alla har jobbat med ! Vi har jobbat med Spanien, och man var 2 och 2 och jobbade om olika saker som tillhör Spanien så nu ska vi visa det för föräldrarna. Eller iaf de som hann bli klara, jag skulle hunnit klart om inte Caroline låg efter xD Menar inte att klandra henne, är faktiskt ganska glad att slippa ! Hatar att stå inför människor och prata, alla har ögonen på mig och lyssnar vad jag säger ! blää... Vi ska inte bara kolla på Powerpoint och sen gå utan vi ska nog snacka lite om Spanien och hur det var och fika och blablabla.. xP Men det som är bäst med allt är att vi slutar klockan 1 imorn för att vi var där nu ! :D Jippi !! Jag åker hem till Moa då vi förhoppningsvis fixar min header ! :D :D Men nu kommer jag inte på något mer att skriva så byeee.... <3

Jag förra året..



Skriv till mig här >
Postat av: moa

du har inga komentarer :p

2010-06-08 @ 19:14:30

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0