Sååå Irriterande !!

Skolan var helt VÄLDIGT skön!! Har inte haft en enda lektion typ.. Första lektionen kollade vi på Frida och hennes band när de spelade för skolan, var as grymma ! Det var det som fick mig att gå till skolan! Mamma erbjöd mig att stanna hemma men hade gått och längtat efter att se när de spelade så jag gick dit iaf. Moa och Elin var i skolan idag :) Fast det mäsktes inte för de satt inne på rasterna och jobbade för att de låg efter så mycket... Så det har väl varit som de andra dagarna utom att jag inte har behövt jobba något för att jag var klar med allt! :D Vi fick sluta tidigare idag för att vi var i Mora-stugan (granne med mig) med våran blivande klass inte så kul men väldigt skönt att sluta 45 minuter tidigare ! :D Efter en timme typ så kom Micke och frida som skulle ner och bada, jag hängde med och fotade! Sååå irriterande att ha ont i ryggen när det är kokhett ute och det ända man vill är att bada! Men nu ska vi titta på bilderna från när de spelade och när de badade ! Byeee <33


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0