Photoshop...

Ligger nu i sängen med datan i knät ! Vi har försökt oss på Photoshop på Engelska  ! Haha, eftersom jag är så HIMLA bra på engelska så gick det ju kanon.... ELLER INTE !! Stängde ner allt innan jag blev helt försbannad !  Så jag och Moa ska försöka sen på hennes data (svenskt) och se hur det går xD Hon sa att hon kanske visste hur man gjorde, så vi hoppas på det ! För hade tänkt att göra en ny header ! xD Nu när det lixom är sommar :P Men skriver kanske ett godnatt inlägg sen ! byeee <333


Skriv till mig här >
Postat av: Eastcoast cheerleaders är svenska mästare! carro <33

Haha, tack så mycket Sofia. Vi tävlade mot 7 st, inte så många, men vafan, vi är ju fan svenska mästare!!!!! Bästa cheerleadinglaget i Sverige är inte dåligt, sjukt stolt jag är! <3

2010-06-06 @ 20:56:04
URL: http://holmbergcaroline.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0