Och varför blir ni inte förvånade...

att Moa sitter bredvid mig i soffan... ;P Haha, sov hos henne igår efte uppvisningen :) Alla var som vanligt väldigt bra! Jag stog och kolalde på och försökte få publiken att klappa, var inte så lätt ska jag bara säga ! V´Jag och Moa gjorde väl ibnte så mycket direkt när vi kom hem, satt vid datorn och skrattade... xP Vi åkte hit vid 2 och nnu sitter vi vid datorn och inte gör något speciellt mer än att föröka klura ut vad som har hänt med min dator... Det låter som om en fluga har fastnat i fläkten !! Det är ingen fel på datan men det låter som satan! Vet inte om vi ska lämna in den, men mamma och pappa skulle in till norrtälje och göra något så dom ska köpa en hårddisk satt vi ska l'gga in mina bilder i den ifall min data bara skulle lägga av.. Just nu sitter vi inte och gör något speciellt, chattar med Gustav och väntar på att Thilda ska komma ut! :D Hon borde komma ut snart! men kolla in lite senare, kanske har skrivit ett till inlägg då ! :P


© photobyme


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0