IKEA!

Tjoflöjt ! som Micke alltid brukar skriva på msn.. ;P Har varit på IKEA hela dagen idag :) Det passar väl bra en sån här solig dag ;P Var väldigt frästande att bada men vad skulle jag göra när man var i Uppsala och handlade möbler.. Det gick inte att göra så mycket åt den saken.. Har köpt en massa saker till mitt rum :) Eller det kanske inte var så mycket men det kändes som det iaf xD Frida har tagit vardagsrummet för hon har filmkväll så jag sitter i köket nu och hade väldigt tråkigt tills Micke frågade om vi skulle dra ner till bryggan och sjunga och spela lite, och det verkar ju kul så varför skulle jag säga nej ? Han kommer kanske om en kvart, så jag kan sitta här ett litet tag till :) Juste, glömde säga att jag och mamma just har lagt på första lagret med vit färg på min vägg :D Kanske inte har berättat att vi ska måla om min hundtapetvägg ;P haha, jag var typ 9 år när jag valde tapet och allt sånt där.. Så nu håller vi på att måla över den väggen :D Före och Efter bilder kommer sen ! Men nu ska jag inte skriva mer för att jag inte har något att skriva.. Jo en sak har jag! Elin kommer hit imorn och vi SKA tälta ! Vi har faktiskt inte någon chans att ändra oss för att det blir för läskigt för vi ska tälta nere vid vår båt och det är en liten bit upp till huset xP men nu har jag inget mer att skriva tror jag :P Men vi hörs ! byeee<3


På bild: Micke
Foto: jag
Kamera: sony a200
Objektiv: 70-300 normalt




Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0