GLAD MIDSOMMAR !! + Grattis till Frida :D

Glad midsommar allesammans ! :D Hur kommer ni fira ddenna daag då ? Själv så kommer jag fira den här hemma med alla granna på logen ! Dagen började med att jag gick upp vid 9 för att vi firade Frida nu på morronen baara med familjen för att hon fyller 15 år ! STORT GRATTIS TILL DIG KÄRA SYSTER ! Sen när klockan är 1 kommer vi att käka lunch tillsammans med familjen och några vänner till mamma och deras ungar ! Kommer nog bli lika kul som varje år :D Just nu sitter jag här i min nya sköna säng som jag sov i inatt ! Hur skön´t som helst !! Har bytt sängkläder också D: Lila fick det bli :) Idag kommer det nog att fotas mycket så bilder kommer väl frhoppningsvis ;P Men hinner inte skriva mer nu, ska gå och göra mig i ordning och sen hjälpa till lite med allt som ska fixas ! Så ha en br midsommar så hörs vi senare ! (:


GRATTIS SISTER !! :D <333


Skriv till mig här >
Postat av: mm

vill bara kommentera att jag hade en kanonmittsommarfest (hjälp vilket ord)med i stort sett hela min släkt (fattades typ två kära nära) och en massa trevligt folk därtill. Hade störtkul, men saknade badet vid bryggan, var så att säga dålig timing. Men nu väntar resten av "halva sommaren". Hoppas på litet kul med mina släktningar, kanske en dajt på havet? kramis

2010-06-26 @ 19:32:41

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0