Älskade Elin..

Älskade Elin kommer hit idag :D Längtar som satan efter henne!! Vi har ju lixom inte träffats på TVÅ veckor!! Haha, kanske inte är så mycket, men tillräckligt mycke för att det ska kännas som om vi inte har träffats på 10 år.. Så det ska bli kul! Hon har köpt sig en systemkamera också :D Så det kommer bli kanon kul! Vi ska såklart ut och fota, och jag har kommit på en cool ide som man kan fota, men det får ni se sen! Om det nu blir så cool som jag tänker mig.. Det brukar ju bli tvärtom mot vad jag har tänkt :P Men nu måste jag nog gå och klä på mig och göra mig i ordning :D Byee <3

juste.. Har glömt att berätta att jag och Moa har råkat ändra färg på komentar texten, men den finns där! Längst ner till höger bredvid datum och tid! Så nu vet ni det också, jag tror Elin och jag fixar det idag :)

Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Jag saknar dig varje minut du inte är med mig ! :) Älskar dig bästa vän ! <333333333333

2010-06-21 @ 23:15:11
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0