TILLBAKA :DDD

Hejsan Sveejssan :D
Sorry för att jag inte skrivit på en vecka men det har inte hänt så mycket.. Har mest legat vid stranden och badat och sen varit med Thilda, så det skule inte bli någon skillnad på inläggen + att min dator gick sönder så vi fick lämna in den och jag fick tillbaka den igår och då skulle jag uppdatera något som typ tog hela kvällen :/ Men nu är jag tillbaka xD Efter en lååång tid! Tror aldrig det har hänt att jag inte skriivit på en veck aom jag inte varit borta :P och ni SKA få bilderna på svanarna som jag skrev om förut ;P hehe !
Just nu gör jag inte så mycket.. Moa är här ! :D vi har inte träffats på hur länge som helst! Sen vi var i ska och göteborg.. Men nu ska jag ta och lägga ut bilder från när vi var ute med båten ( Svanarna ) <3


Skriv till mig här >
Postat av: Therese ♥

sv; Tack så jätte mkt ^^

2010-07-16 @ 22:31:05
URL: http://tezzilicious.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0