Sjuk...

jupp, ni ser överskriften! Den går nog inte att missförstå :P Jag blev djuk imorse.. HAde ont i huvudet som hade gått ner i nacken och hade ont i bihålerna (stavning) och hade typ lock för öronen och mådde piss! Gick ner och  tog en alvedon och la mig i soffan.. Varför ska jag bli sjuk nu ? Jag får inte vara sjuk när på tisdag!! Då ska jag åka till Vivi och Uffe och bo där till fredag :D Om jag inte är sjuk.. Om en halvtimme så åker familjen ända upp till mormor ;P Hon bor vid skolan ungefär 2 kilometer här ifrån xD Hon fyllde år igår! :D GRATTIS I EFETERSKOTT!! :D Har lite dåligt samvete.. Jag gratulerade Mickan men inte mormor... Hur kunde jag glömma mormor ? Men aja, nu måste jag gå och göra mig i ordning, vi hörs ! Byee <3

Skriv till mig här >
Postat av: Vivi

Jag tror inte det blir långvarigt, du är frisk till på tisdag, vi håller alla tummar!!!!!!

Vi vill så gärna att du kan komma. Ät massa c-vitaminer och krya på dig så ses vi på tisdag!

Pussokram

2010-07-18 @ 22:53:28

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0