ja, jag vet...

Det är ingen riktigt aktiv blogg just nu.. Känner att jag inte orkar blogga nu när det är sol ute! Vi var ute med båten för nån dag sen, mysigt ! Familjen Rothman var där och Mathilda var med! :D Måste bara få erkänna att jag fick lite färg, faktiskt inte röd! Det är helt otroligt!! jag kletade på mig solskyddsfaktorn en gång och blev inte bränd ! Helt otroligt !!!! Ni kanske inte visste det men på sommrarna så får jag ingen mer färg än röd så jag bli väldigt glad om jag inte får sol-xem eller något liknande en varm dag i solen ! Är glad över att det inte är så illa som det var för mamma när hon var i min ålder! Hon fick sol-xem bara hon gick ut i solen i 2 minuter och mådde dåligt och allt sånt där !
Det var några fina svanar som jag fotade när vii var ute på skön ! 2 stycken med 3 ungar, såå grymt söta !! Gillar svanar mycket, dom är så fina! Helt vita utom på näbben och fötterna ! Inte för att man ser fötterna på som så ofta men det ändå ;P Bilder på det kommer ! Det kan jag lova! Så fort jag har lust att lägg aupp några bilder så ! xP Men nnu tror jag faktiskt att jag ska sova, men ha det bra ! K R A M A R < 3

Skriv till mig här >
Postat av: Mathilda <3

Haha, vi får väl se när dom bilderna kmr... dt brukar ju ta ett tag :P <333

2010-07-11 @ 17:46:46
Postat av: Therese ♥

sv; jo jag har msn ^^, men är sällan inne så är det nått är det bättre att skriva på bloggen ^^,

2010-07-13 @ 18:50:13
URL: http://tezzilicious.blogg.se/
Postat av: Elin<3

Längtar jätte mycket efter dig <3 Vi måste ses nån dag ! :)<33333333

2010-07-16 @ 13:04:45
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0