ÄNTLIGEN PHOTOSHOP !! :D:D Men såklart...

ÄLSKADE JENNIFER KOM UPP HIT I ONSDAGS OCH FIXADE PHOTOSHOO ÅT MIG :D BLEV SJUKT GLAD ! TACK SKA DU HA :DHöll på med det på kvällen igår, förstår lite gran nu :P Men såklart så finns det ju inte en bra sak utan att den har något dåligt med sig... För det första så blev min data seg men det skiter jag fullständigt i men för det andra så hade den där skivan som Jennifer installeraderedan blivit installerad 2 gånger så jag kommer bara få ha den i 30 dagar :/ :( Det finns ju aldrig något bra för mig som inte har något dåligt med sig... Varför, varför, varför? Min  kusin Tommy kan fixa photoshop åt mig men han bor i södertälje och kommer inte hit så ofta direkt.. Men men.. Jag får väl ta vara på den här tiden med photoshop, kanske kan be Johannes ( Fridas pojkvän ) att hjälpa mig, han kanske vet :P Haha !! Men nu ska jag testa en sak på photoshop, men vi hörsnog snart igen :) Kramar på er <3

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0