300 inlägg!!

Yepp !! Ni ser överskriften, med det här inlägget blir det 300 !! Det är ändå ganska mycket ! Kanske inte skillnad från ala andra men för mig är det de ! ;P Måste bara berätta lite om skara och Liseberg, har ju inte bloggat på hur länge som helst ! Liseberg var hur roligt som helst !! Jag och Moa åkte allt, det gjorde kanske Frida oxå men det är skillnad på att åka allt och tycka att det är kul och att åka allt och tycka det är läskigt.. Nee, hon kanske inte tyckte allt var läskigt men några :P Vi var där när det öppnade och till det stängde (11:00-23:00). Vi stod aldrig i kö, för när klockan var 10-16 så var det inga köer typ, max 10 minuter isåfall, den hade vi quick pass(stavning) det är en biljett som gör att man får gå förbi kön och sen när vi hade använt upp alla dom så började det regna och då gick alla hem, så då var det inte heller någon kö :P Så det var hur skönt som helst, det hade varit strålande sol hela dgen så det gjorde inet att det regnade. Dagen efter så var det inte så fint väder, regn då oxå och molnigt, men det gjorde inte helles något för då skulle vi sitta i en bil till skara sommarland och när vi komd it så var det sol ! Haha kan man ha mer tur med vädret ? Vi gick en liten stund på Skara sommarland den dagen och sen spelade vi lite fotboll med max och vips så stod Jennifer, Lotta, Linnea och deras kusiner där ! Shit vadjag blev förvånad !! Haha, så vi gick lite med Jentan på skara sommarland dagen efter, vi hade as kul!! Åkte det mesta där oxå ! Sen var det bara Fredagen kvar (igår)... Vi gick lite på sommarlandet då oxå och sen åkte vi hem klockan 1 för moa och deras familj var tvungna att åka och hämta deras katter på ett kattpensionat så det var därför vi åkte så tidigt, men det positiva med det är att man inte har bilresan kvar sen! Vi kom hem nån gång på kvällen... Då åt vi väl middag och sen gjorde jag nog inge mer... Idag har jag inte heller gjort så mycket, mest låtit tiden gå... Var lite med en sommargranne som är 5 år, i badade lite sen ritade vi lite och sen va jga tvungen att göra mig i ordning inför kyrkan! Jag sjöng där idag, haha det var ju inte direkt en publik om man säger så... Det var mormor, morfar,farmor,farfar,mamma och papap xD hahah!!! Menmen, fick mormor att ästan börja gråta xD Haha om hon inte gjorde det xD Imorn drar jag till huvudstaden till Thilda och bor där i några dar ! På måndag ska vi på grönan och sen på tisdagen shoppa och sen har vi inge mer planerat, men vi får väl se! Ha nu en underbar kväll så hörs vi, byee <3

Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0