Hos Moa

Heej :D
Första dagen i skolan, haha hade as roligt ! :D
Har ju inte träffat Elin och Moa på typ hela lovet, så vi har haft as roligt !
Det har vi i vanliga fall oxå, men idag var det extra kuul ! :)
Efter skolan åkte jag hem till Mooojjjs  ! :D
Vi gjorde typ inge annat än att fota !
Vi fotade as många bilder på kattungarna ! :D
As kuuul <33
Men jag ska gå och sova nu !
Sov gott
Kram Sofia <33


Skriv till mig här >
Postat av: Linni-(freddie)rows

En himla magisk bild, där vill jag befinna mig just nu. Orkar inte med nutidens påpress utirfrån.. Kan inte människor bara låta mig vara?



kram på dig! <3

2010-01-22 @ 14:44:48
URL: http://linnirows.blogg.se/
Postat av: Ägeren av bloggen (Sofia)

Tack !! Kan vi inte göra ngt nån dag, typ kolla på film :) <3333

2010-01-22 @ 19:29:39

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0