15 dec

Halloy :D
Idag var jag i skolan, som alla andra dagar :P
Vi hjorde inte så mycket mer än so, no och lite matte !
Sista timmen jobbade jag och moa i biblioteket,
som vi gör varje fredag :D
Haha, hade väldigt kul :P
Fast det har vi ju alltid ;)
Efter skolan gick jag till ag (sånglärare)
Lika kul varje gång :)
Och nu har jag typ städat lite och suttit vid datan :P
Hehe ;)

Kan inte skriva mer nu, ha det bra
Kramar sofia <3<3<3


bild från ottsjö


Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Haha, bibloteket, fan vad fort veckan har gått. Eftersom jag inte har varit i skolan. Det känns som om det var igår vi var där, men det var ju förra vecken!:D<3

LOVE YOU!!<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-15 @ 19:37:30
URL: http://mofffe.blogg.se/
Postat av: Elin

Vet inte, men de e ett tag sen jag började blogga igen!xD<3<3<3<3<3<3<3<3<3

2010-01-16 @ 11:12:36
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0