Mooaa :D

Heeej :D
Jag chattade ju med Moa, och som inte
direkt förvånade mig eller henne kom vi
fram till att jag skulle sova hos henne :P
Det var ju ovanligt :P (HOST!)
Vi kan verkligen inte vara utan
varandra i två minuter !
Först skolan, efter skolan e vimed
varandra, när hon eller jaghar åkt hem
börjar vi messa med varandra för
att sen chatta och sen
 ligger vi och messar
med varandra i sängen ! :P
Haha, helt omöjligt att sluta ha kontakt
med varandra ! xD
Så nu sitter jag här i Moas rum framför
 datorn ! :P Inte heller ovanligt ;)
Men nu ska vi gå och äta !
Heejjjsvejjss <333


Lite bilder från när vi var små xD





- Titta mamma..

Haha !!



Haha, Prinsesstäcke och Prinsessnattlinne :P


Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0