Moa här ! (igen)

I skolan idag så hade vi bara No, + att Eva
inte tycker att vi ska ha några läxor veckan
innan lovet så inga läxor den här veckan :D
As skönt !
Och efter skolan hängde Moa
med mig hem igen...
Men det är alltid kul när hon är här :P
Och det är ju inte så ovanligt när solen
skiner och det är klar blå himmel att vi
går ut och fotar :P
Skulle inte ni gjort det om ni älskar att fota
och det är jätte fint väder ute ??
Hehe, det gör iaf vi ;P
Vi var ute i kanske 1 ½ timme ! :D
Friskluft.. xP
Vi skulle göra en volt/kullebytta ner från ett
dike, det var skit kul !!
Haha, Moa var lite nervös men när jag
berättade om Elin blev hon inte så nervös så
hon körde en volt/kullebytta :P

När vi kom in började vi tänka på vad vi skulle göra,
det tog inte så lång tid innan vi kom på det ! Vi skulle
baka, hitta på ett eget resept, hehe det gick ju som det
gick.. Först gick det VÄLDIGT dåligt :P Inte för att jag
blir förvånad över att det gick dåligt, men när vi hade
sjort en plåt så förstod vi vad vi hade gjort för fel
och rättade till det på den andra plåten :P
Så den första plåten ser helt miffad ut !!
MEn andra plåten blev faktiskt ganska bra !
Jag lägger ut bilder på dagen sen !!


Ska käka byee <33



Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0