Kväll Med Varandra <33

Vi har just kollat klart på Lets Dance !
ÄR det bara jag och Moa som
tycker att GUDRUN SKA ÅKA UT !!!????
Fy F***n vad arg jag blev
när Elin åkte ut !!
När Gudrun skulle kunnat gjort det !!!
Baaaajjjjjssss !!!!!!!!!
Hon måste åka ut nästa gång ! annars.. :P
Nån mer som kollar på Lets dance ??
Hehe, i pauserna sjöng jag och och
Moa Singstar !
Eller sjöng o sjöng... Man kan väl
säga att vi skreeeeeek !! :P
Hehe, Typiskt oss ;)
Efter vi hade sjungit
Gick vi och kollade på finalen
och drack te !
Nu sitter vi framför datan och
chattar med varandra :P
Hehe, tråkiga som vi är :P
Vi har spelat lite gitarr också,
hehe as kul :P
Men nu måste jag draa !
Byeebyee <333

Har tyvärr inga bilder för min kamera
hade
inget bateri
Men det kommer nån bild från
något annat tillfälle !








Får räcka så,
ha det bäst !!!! :P





Skriv till mig här >

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0