Ingen Träning !

Hejsan Hoppsan !
Vad gör folket ?
Själv sitter jag lite vid datan,
har inte alls kul !
Har ingenting att göra på datan
inte på något annat ställe heller faktiskt :P
Jag skulle inte på träningen idag för
jag håller på att bli förkyld och igår trodde
jag att jag skulle bli sjuk, så mamma sa
imorse att jag skulle stanna hemma från träningen :(
Så nu sitter jag här oc har as tråkigt !
Men Elin kommer nog hem snart så då kan jag
ringa till henne eller chatta med henne :P
Man kanske ska ut och fota..
Aja får se hur jag gör, ha det bra !

Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Gissa vad jag gör då!? Chattar med dig bästuuus!:D<3<3<3<3<3

2010-02-11 @ 19:31:36
URL: http://mofffe.blogg.se/

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0