Hos Elin På Resarö !

Tjolahopp !
Igår efter jag hade varit hos ag så åkte jag
hem, moa och elin var redan hemma hos mig !
De åkte hem till mig direkt efter skolan.
Vi tog en buss som gick 16:30.
Anders,elins pappa, hämtade oss vid åkersberga station !
Vi kom kanske till huset  när klockan var 17:35 :)
Vi började med att gå ner till ica och köpte godis, mumsigt !
När vi kom tillbaka satte vi oss vid datan en stund för att
sen äta middag, det blev lasange ! As gott ! :D
När klockan var 8 kollade vi på lets dance, och åt popcorn och
godis :D
I den långa pausen bastade vi :)
Jätte skönt ! :D
Vi var as flummiga (som vanligt) !

Nu har vi just ätit frukost, och
ska göra oss i ordning !





Haha vi var som sagt as flummiga och testade Linns glasögon ! :P

Haha, popcorn :P

Haha ! :P

Haha !!!!

Men nu ska vi gå och göra oss i ordning !
Många Kramar Sofia ! <3333




Skriv till mig här >
Postat av: Elin

Haha, vi var ju inte bara """lite""" flummiga!:P<3<3<3

ÄLSKAR ER MEST!<3

2010-02-13 @ 21:34:14
URL: http://mofffe.blogg.se/
Postat av: mm

Det är "alla hjärtans dag", och så tänker jag naturligtvis på dig. Hoppas att din dag blir fin och du kan träna igen. Vad kul ni måste ha haft hos Elin! - kramissar

2010-02-14 @ 15:17:40

Komentera mitt inlägg här!:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

Din e-post? (Bara jag kan se den!):

Blogg?:

Komentera här!:

Trackback
RSS 2.0